Imię (wymagane)

Nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Treść wiadomości

Najczęściej zadawane pytania


Czy dodanie wydarzenia jest bezpłatne?

Tak, dodanie wydarzenia w serwisie nasggw.pl jest bezpłatne.

Jak dodać wydarzenie w serwisie nasggw.pl?

Aby dodać wydarzenie należy najpierw założyć konto w serwisie, które później będzie potrzebne do ewentualnej edycji wydarzenia. Konto można założyć poprzez zakładkę „Dodaj wydarzenie”. Następnie należy podać szczegóły wydarzenia oraz dodać zdjęcie w formacie 400×400 px oraz potwierdzić przez przycisk „Dodaj wydarzenie”. Aby wydarzenie zostało przesłane do akceptacji administratora należy kliknąć w link potwierdzający wysłany na maila.

Kiedy wydarzenie będzie widoczne w serwisie nasggw.pl?

Wydarzenie będzie widoczne po akceptacji treści przez administratora strony.

Kto może dodać wydarzenie w serwisie nasggw.pl?

Wydarzenie mogą dodawać pracownicy, studenci SGGW oraz wszyscy, którzy chcą zorganizować swoje wydarzenie na SGGW. Warunkiem publikacji wydarzenia jest akceptacja przez administratora.

Jak zapisać się na wydarzenie?

Aby zapisać się na wydarzenie w serwisie nasggw.pl wystarczy w danym wydarzeniu kliknąć „Zarejestruj się”, podać imię, nazwisko, adres e-mail i potwierdzić zapis klikając w link przesłany na maila.

Kto może zapisać się na wydarzenie?

Na wydarzenie mogą zapisywać się wszyscy studenci SGGW, a także licealiści, kandydaci na studia na SGGW, absolwenci oraz w zależności od wydarzenia – studenci innych uczelni.